Veľkosť S
Veľkosť M
Veľkosť L
Dĺžka 84,5 cm/33,3 cm; prsia 70 cm/27,6 cm; pás 64 cm/25,2 cm; boky 76 cm/29,9 cm
Dĺžka 86 cm/33,9 cm; prsia 74 cm/29,1 cm; pás 68 cm/26,8 cm; boky 80 cm/31,5 cm
dĺžka 87,5 cm/34,4 cm; prsia 78 cm/30,7 cm; pás 72 cm/28,3 cm; boky 84 cm/33,1 cm
Materiál bavlna, polyester
Reflexné oblečenie Egirl Duté mini šaty
24,45 €
Doprava 1-2 dni
Slovenská pošta – Balík do ruky za 3,5 €
DPD – Balík do ruky za 4 €
PPL – Balík do ruky 4,5 €
Prijímame platobné karty
a je možné platiť aj dobierkou
Máte otázku? Zavolajte nám
Telefónna linka: +421 233 331 032
Pondelok - piatok od 6:00 – 18:00
Doba spracovania
Doba spracovania je maximálne 1 pracovný deň Pondelok / piatok. Doba spracovania znamená, za ako dlho sme schopní Vašu objednávku pripraviť na odoslanie pre Vami zvoleného dopravcu.Doba dodania a cena za dopravu
V súčasnej dobe ponúkame troch dopravcov, všetci doručia Vašu objednávku na adresu a pri všetkých môžete platiť kartou alebo v hotovosti pri doručení tovaru.
Dopravca |
Názov dopravy |
Doba spracovania |
Doba doručenia |
Cena dopravy |
Dni |
Slovenská pošta - Balík do ruky | 1 deň | 1-2 dni | 3,5 € | Pondelok - piatok | |
DPD - Balík do ruky | 1 deň | 1-2 dni | 4 € | Pondelok - piatok | |
PPL - Balík do ruky | 1 deň | 1-2 dni | 4,5 € | Pondelok - piatok |
Reklamačné konanie, vrátenie tovaru a vrátenie peňazí
Ako reklamovať alebo vrátiť tovar
1) Ak chcete podať žiadosť, musíte vyplniť nasledujúci formulár.
✅ Pre uplatnenie reklamácie musíte vyplniť nasledujúci formulár > reklamačný formulár
Nižšie nájdete informácie, ktoré získame vďaka interaktívnemu formuláru a vďaka ktorému budeme môcť otvoriť reklamačný protokol a tiež načrtneme, ako prebieha vyplnenie reklamačného formulára a vrátenie peňazí.
Ako prebieha reklamácia a vyplnenie reklamačného protokolu:
- Interaktívny formulár Vás vyzve, aby ste zadali číslo objednávky a tým dôjde k validácii aj overeniu pre Vás, že reklamujete tú správnu objednávku.
- V nasledujúcom kroku Vám automaticky ponúkneme tovar, ktorý ste zakúpili a na ktorý tak iba kliknete, aby sa daný produkt preniesol do reklamačného protokolu a naše reklamačné oddelenie tak vedelo, ktorý produkt (prípadne viac produktov) chcete reklamovať.
- Po zvolení tovaru, ktorý chcete reklamovať či vrátiť, vyberiete, či chcete zaslať nový produkt alebo vrátiť peniaze a ďalšie relevantné informácie, ktoré nám poslúžia na urýchlenie procesu vrátenia peňazí.
Milý zákazníci, interaktívny online reklamačný formulár vyššie Vám umožnia v priebehu zvoliť reklamovaný tovar. Pokiaľ ste zakúpili iba jeden produkt, bude Vám po zadaní Vášho e-mailu ponúknutá možnosť reklamovať zakúpený produkt. Ak ste zakúpili viac produktov ako jeden, budete môcť reklamovať všetky produkty z celej objednávky. Veríme, že táto forma reklamácie je časovo najmenej nákladná – Vami vyplnené dáta systém okamžite preposiela kolegom z reklamačného oddelenia, ktorí začnú ihneď reklamáciu. Pokiaľ máte problém s vyplnením reklamácie, napíšte nám na [email protected] a my Vás navedieme.
Reklamácie vybavujeme vo väčšine prípadov zaslaním nového tovaru. O odoslaní nového tovaru je Kupujúci vyrozumený emailom. Doba dodania nového tovaru je rovnaká ako pri objednávke.
Neposielajte nám tovar na reklamáciu skôr ako vyplníte reklamačný formulár.
Pokiaľ nebude možné riadne reklamovaný tovar opraviť, ani nebude u našich Dodávateľov rovnaký nový výrobok na sklade, budeme informovať zákazníka s ponukou podobného tovaru. V prípade nesúhlasu so zámenou vraciame peniaze zákazníkovi späť na jeho účet.
2) Odoslaním formulára plynie zákonná lehota 30 dní
viď. citácie z webu čoi.sk podľa § 13, § 19 ods. 3 a § 24 ods. 7 písm. l) a x) zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa; § 570 ods. 1, § 605 ods. 1, § 607, § 2169 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník Vybavovanie reklamácie nesmie bez dohody s vami trvať dlhšie ako 30 kalendárnych dní. Predávajúci, ale aj ním určený servis, u ktorého žiadate opravu, musí o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu tovaru a potrebná na odborné posúdenie vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená čo najskôr, najneskôr však do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Ak sa dohodnete s predávajúcim na lehote dlhšej, potom musí byť reklamácia vybavená do konca predĺženej lehoty. Lehota beží od okamihu uplatnenia reklamácie. Nasledujúci deň potom, čo ste reklamáciu uplatnili, je prvým dňom 30-dňovej lehoty. Pokiaľ jej koniec pripadá na sobotu, nedeľu či sviatok, potom lehota skončí najbližší nasledujúci pracovný deň. Ak zájdete osobne do prevádzky predávajúceho či do servisu, nebude sporné, kedy reklamácia bola uplatnená, pretože v prevádzke musí byť po celú prevádzkovú dobu prítomný pracovník poverený reklamácie prijímať a vybavovať. Pokiaľ reklamáciu zasielate poštou, potom k uplatneniu reklamácie dôjde, akonáhle predávajúcemu váš list dorazí a bude mať možnosť sa s jeho obsahom zoznámiť. Nie je dôležité, či to skutočne urobí. Stačí teda, že zásielka došla do jeho poštovej schránky. Od tejto chvíle je možné počítať lehotu na uplatnenie reklamácie. Pri uplatnení reklamácie e-mailom je vhodné si zaistiť potvrdenie jeho doručenia či prečítania. Reklamácia sa považuje za vybavenú, keď vás predávajúci či servis informujú, že je reklamácia vybavená a akým spôsobom sa tak stalo, najneskôr 30. deň od uplatnenia reklamácie, ak nebola lehota predĺžená. Súčasne musí byť tovar odovzdaný do reklamácie, či už opravený alebo vymenený v prípade jej uznania, alebo neopravený pri zamietnutí, k dispozícii v prevádzke, kde bola reklamácia uplatnená.
3) Vrátenie peňazí – lehota a spôsob na vrátenie peňazí
Reklamácia uznaná, kedy Vám vrátime peniaze?
Akonáhle bude reklamácia vybavená, finančné oddelenie zadá pokyn v internetovom bankovníctve a platba bude odoslaná späť k Vám. Lehota na vrátenie peňazí je maximálne 14 pracovných dní. Spravidla ale zvládame platby vracať počas 5 pracovných dní.
Kam vám vrátime peniaze?
Pri platbe kartou
V prípade, že ste platili kartou, môžeme peniaze navrátiť späť na Vašu platobnú kartu a tento proces trvá spravidla maximálne 3 dni - zadáme pokyn poskytovateľovi platobných kariet, ten ho musí spracovať a zhruba do 3 pracovných dní budete mať peniaze späť.
Pri platbe bankovým prevodom
Platby prevodom vraciame naspäť na Váš účet prostredníctvom internetbankingu – v tento moment budete požiadaní o oznámenie bankového účtu a finančné oddelenie Vám tam vráti platbu. Tento najčastejšie proces trvá zhruba 5 pracovných dní. Peniaze Vám dorazia z firemného účtu vedeného u Fio banka a.s., 2702123063/2010, IBAN: SK44 8330 0000 0027 0212 3063.